Khamis, 21 Januari 2010

blogs..

salam..hurmm...haiiiiiiiiiii...huuuuuuuuuuuuuuu....

aku asyik mengeluh bila surf dari satu blog ke satu blog lain..yang menjadi masalah bagi aku ialah bahasa yang dipakai oleh beberapa banyak blogger ini... kalau benda yang merapu2 bahasanya pun merapu jugak..biasanya blog budak sekolah takpun student U (haishh...bm diorg ni cukup makan ke tak?)tapi yang itu aku masih boleh faham sbb yg diorg tulis tu pasal diri diorg...

yang aku dok sakit hati dari tadi lepas satu blog ke satu blog aku jelajah ialah penggunaan bahasa inggeris.. asal aku rasa isi blog dia menarik mesti entrinya dalam bahasa inggeris.. kenapa diorg ni x nak guna bahasa melayu?? dimana semangat nak memperkasakan bahasa melayu?

hampehhhh......

1 ulasan:

  1. alamakk..cikgu sudah mare...! hehe.
    ntah.diorang selesa guna bahasa inggeris kot. atau bahasa melayu diorang kurang fasih. atau diorang mmg tak reti tulis melayu.atau diorang rasa best tulis bahasa inggeris.atau diorang nak improve bahasa inggeris diorang.atau atau atau.. bla bla...
    entah!!

    BalasPadam