Isnin, 12 Oktober 2009

aku yang malas...

ohhh...tidakkkkk.....penyakit lama datang kembali...mula-mula semangat kan main berkobar-kobar..lama-lama semakin berkubur-kubur..huhuhuhuhu...last postingku pada hari jumaat!! sungguh aku ini orang yang tidak dapat berpegang pada janji..janjiku akan menulis disini setiap hari (dinyatakan di posting pertamaku)walaupun hanya satu titik.

Tadi aku menaip di sini sekejap..then mata bagai merayu-rayu untuk aku pejam..hehehe..tido laa aku..hujan pulak tu..adusss..sedapppp bangatttt....terus off lappy and ZZZzzzzzzzzzzzz........

Sedar-sedar dah masuk waktu asar...semua yang aku tulis dah terpadam coz aku dah tutup internet connection (modem aku cap ayam x bleh kena kilat milat segala)...

ekceli aku nak postkan gambar kami kuar mkn semalam..mek(my mom),aku dan mat rafiz (my youngest bro). semalam last mek posa enam bulan syawal..aku lak..ada 5 hari lagi tak abis... ..rasanya tak abis-abis laa tahun ni..hehehehe














makanan yang kami pesan....


kami pesan sup tulang.sayur kailam goreng ikan masin, kerabu mangga dan ikan kakap masak 3 rasa...hahahhaha..yg oknya cuma sup dia aje..yang lain2 fail...

2 ulasan:

  1. hoihhh..g mkn mno 2??nsb baik mu kto xsdp,,kalo dop sure ak kejealousan di sini!!mau ikuttt!!uwaaa!!!

    BalasPadam
  2. huhuhu...di restoren tepi bypass dpn umah mat pan jah..aku penah makey situ skali dulu maso poso..sedap..gi baru nih x sedap pulok..nak murih sungguh sero..raso kerabu pauh dio pelik sengottii...

    BalasPadam