Selasa, 27 Oktober 2009

bekki..

hari ini seharian aku online...lalu ditanya seorang kawan.."satu hari ko online hari ni?" hehehehe.. aku ingat hari ini aku jadi tikus. kalau si ratatoulouie(ntah btul tidak ejaan aku nih) xpe laaa.. ini aku jadi "rat" yang membaiki labu..

Aku nak baiki layout dan background blog..dari ptg tadi dok try tapi aku jadi rambang mata bila tgk semuanya lawa2...huhuhuhu..last2..suruh jen buatkan..hahahhaaha..aku tinggalkan keje2 tikus memperbaiki labu tu kat dia. Bila balik dari hantar mat pan and siblings(my niece and nephews) kat umah diorg..aku terus bukak blog and tengok sedikit perubahan ini..but since JEN is my sis.. she also a rat yg pandai baiki labu gak...huhuhuhuhu...

so..this is it...hasil colaboration aku dan Jen...
thanks ya sis...




-lebih baik mendiamkan diri dari mengeluarkan kata-kata kosong-

2 ulasan:

  1. hohooo..penat ak jd tikus smlm..ceh,ble plk ak jd tikus,labu n cinderella ni?ak xtau la mu suko x background nie tp bg ak okla..kalo xbekenan tkrla lg..tp gadget2 ni hlg smlm..ak pon ltk blk tp hlg lg 1,calendar islam 2!sdih ak!isk3!!

    BalasPadam